torstai 17. heinäkuuta 2014

Kesäloma

Kesälomani on ollut hurjan hauska, kun olen saanut olla laumani kanssa! Vähän tuo masu haittaa menoa. Laumaani se ei näytä haittaavan, että olen rauhallisempi. Tottelen nyt paremmin ja saan olla enemmän vapaana :)

Sain viettää noin viikon kesälomastani Pohjois-Savossa vanhalla maatilalla. Naapurilla oli lehmiä ja minä sitten komentelin niitä vähän. Oli ne aika jänniä, mutta menin rohkeasti tutustumaan niihin. Pari kertaa päätin painella sähköpaimenen ali morjenstamaan lähempää. Onneksi en saanut tärskyjä, niin kuin viime vuonna.
Uusi kaverini vasikka :)

Nam, lehmän lantaa!

Uuii tässä on kiva kieriskellä! Tämän jälkeen tuoksun niin hyvälle

Väsynyt karjapaimen

Poseeraus


Olen ollut laumani kanssa mökillä nyt monta viikkoa. Siellä minä vain löhöilen varjossa päivät pitkät, kun on niin kuuma, että en oikein jaksa tehdä mitään. Paras kaverini Nella pääsi myös vierailemaan mökillä. Hän on sellainen vesipeto, että viihtyy vedessä koko päivän. Minä en oikein välitä uimisesta, mutta kahlaan kumminkin.
Lempipaikkani mökillä
 
Nellan tyylillä veteen
 Kävimme yhtenä päivänä souturetkellä pienessä saaressa ja tässsä kuvia sieltä:

Voitaisko me jo lähteä?

Nam ruohoo
 Itse en mene uimaan, mutta jos joku laittaa minut uimaan ni sitten uin. Kyllä se viilentää mukavasti ja sen jälkeen tulee "märkähepuli" :D
Uimassa
Yhtenä päivänä lähdimme mökiltä käymään Hangossa. Siellä oli ihanat kalliot, joilla sain juosta ja haistella mereltä tulevia tuoksuja.




Minä ja ihana ihmiseni
 Päivän päätteeksi laumani halusi käydä rannalla ja minä makoilin puiden varjossa rantavahtina.
Oikein hyvää kesän jatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti