keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Kevättä odotellessa

Minulla on ollut hiukan kiirettä, joten en ole tänne blogiin väään aikaan ehtinyt kirjoitella. Kevät on tulossa kovaa vauhtia ja lumet sulavat. Laumani mielestä lumien sulaminen on mukavaa, mutta minä rakastan lunta. Kun tässä viime viikolla satoi vähän lisää lunta olin heti tosi innoissani ja menin piehtaroimaan lumikinoksiin.
    Lumien sulamisen mukana on myös tullut lämpimämpi ja meikä likka on päättänyt pudottaa talviturkin. Karvaa vain irtoaa, irtoaa ja irtoaa. Onneksi kävimme viime viikonloppuna ostamassa tosi tehokkaan pohjavillanpoistajan, jolla karvaa lähtee todella paljon.
   Ensi viikonloppuna täytän jo vuoden! Silloin on tulossa synttärijuhlat, joihin tulee karvaisia ystäviäni ja mamma lupasi tehdä minulle kakun :)

Voisinks mä saada jotain? :)

Ihanaa lunta!



Päätin sit riisuu mun villahousut :)

Pohjavillanpoistaja
Pääsiäisenä kävimme Kuopiossa ja Pohjois-Savossa. Istuin ihan kiltisti kahdeksan tuntia autossa. Kun kävimme Kuopiossa sai nukkua yhden yön kolmen kissan kanssa saman katon alla, mutta ihan hyvinhän se meni. Itse olisin halunnut leikkiä kissojen kanssa, mutta eivät he alkaneet leikkimään. Kupiossa oli myös tosi hienot lenkki maastot ja sain juosta kallaveden jäällä.
   Kun pääsimme Pohjois-Savoon sain juosta pitkiä peltoja pitkin ja järven jäälle. Se oli ihanaa.

Kallavesi


Kaheksan tunnin ajomatka takana

Ihana talvi

Mamma meinas et musta tulis agilitykoira ja teki mulle esteitä.


1 kommentti:

  1. Heippa Lumo & CO! Aikamoinen kasa sinustakin tuota karvaa irtoaa - kuten minustakin, nyt alkaa tosin olla enimmät irronneet ja karvanlähtö tasaantunut.
    Komeat aidat sinulla, kivaa kun voit kotona harjoitella :)

    VastaaPoista