keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Lumo 11kk

Bertta ja Minä


 Olen saanut paljon uusia kavereita. Näissä yllä olevissa kuvissa riehun pitkäkarvaisen collien, Bertan kanssa. Hän on noin kolme viikkoa nuorempi kuin minä.
Ansu, Nella ja minä


 Tässä ovat portugalinvesikoira Ansu ja Stadyhoun Nella. Ansu on noin 2,5 vuotta ja Nella noin 5 kuukautta.
Roni ja minä
 Tapasimme Ronin kanssa lenkillä ja meistä tuli hyvät ystävät. Roni on myös suomenlapinkoira (mutta ei paimensukuinen niinkuin minä, vaan ihan "oikea" suomenlapinkoira) Roni on jo 8 vuotta, mutta ei sitä huomaa, kun hän on niin leikkisä.
Rakastan lunta ja talvea <3


En mää mitään kerjää ;)

Nää tassukarvat ovat kyl ihan lämpöset, mutta näihin tarttuu lumikokkareita...

I`m beautiful

Kieriskellään :)

Järven jäällä Nuuksiossa


Tänään täytän jo 11kk :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti