maanantai 29. huhtikuuta 2013

Katselmus Helsingin Vinttikoirakeskuksessa 27.4.

Käytiin siis viikonloppuna Katselmuksessa. Katselmus on siis Paimensukuisen lapinkoiran seuran järjestämä tapahtuma, johon kokoontuu paimensukuisia lapinkoiria ympäri Suomea tapaamaan toisiaan. Tämä ei siis ollut mikään virallinen näyttely vaan Katselmus. Jokaisesta luokasta valittiin loppukehään viisi parasta paimensukuista.

Katselmus 2013

    Sisaruksistani sinne pääsivät tulemaan Wiima (Villi-Joikhu Lumihohto), Aida (Villi-Joikhu Lumikide), Takku (Villi-Joikhu Lumihiutale) ja Hukka (Villi-Joikhu Lumituisku). Paikalle pääsi myös hurmaava emoni Dixi (Villi-Joikhu Super-Säpinä).


Hukka kehässä


Aida

Wiima

Takku

Mamma Dixi
Kehässä meillä meni oikein hyvin. Maltoin seistä paikallani, ravasin ihan nätisti ja otin kontaktia. Tosi hyvin meni myös sisaruksillani. Wiima jopa pääsi loppukehään! Paljon onnea Wiimalle!
    Oli myös tosi mukava tavata kasvattajaani Anskua ja hänen laumaansa.

Hukka, Aida ja minä tuolla alla

Minä ja Aida

Demi, Anskun koira ja minä

Takku kehässä

Wiima kehässä

Minä kehässä

Dixi Mami ottaa rennosti

Minä ja Wiima

Kehässä maltoin hetken seistä

Arvosteluni



Dixi äitini <3

Yhteiskuva Lumipentulaiset vasemmalta: Takku, Dixi mami, Aida, Lumo, Wiima ja Hukka

1 kommentti:

  1. Heippa! Oli mukava tavata ja nähdä miten Lumo ja muutkin sisarukset ovat kasvaneet. Kyllä huomaa että ollaan sisaruksia sillä arvostelumme ovat miltei sanasta sanaan samat :)
    Mukavaa kevättä!
    //Wiima & CO

    VastaaPoista