tiistai 29. tammikuuta 2013

Tyttöjen juttuja

Viime viikon tiistaina, kun menin ulos, hangella näkyi jotain punaista. Ekat juoksuni ovat alkaneet. Minä olen jo niin iso tyttö, 9kk 2pv. Laumalaiseni ovat odotelleet jo pitkään jouksujeni alkamista, kun muilla siskoillani on jo alkanut ja kun olimme näyttelyssä muut urokset olivat minusta erityisen kiinnostuneita. Juoksuhuosunikin ostettiin jo kuukausi sitten, kun perheeni jännitti, että alkaisivatko juoksuni heidän lomamatkansa aikana, kun olin hoidossa Tampereella.
   Nyt aloin ihmetellä, että mitkä ihmeen housut minun piti laittaa jalkaa?! No, onhan noi ihan ok, mutta ne haittaa mun nuolemisoperaatioita, kun pitäähän mun olla siisti. Mähän oon sentään Lumikuningatar. ;) En minä niitä housuja ole yrittänyt poiskaan repiä, kun olen niin kiltti tyttö.
  Nyt juoksuni ovat kestäneet viikon ja käytöksessäni ei ole tapahtunut hirveästi muutoksia paitsi, että aina ei maistuisi ruoka, mutta tulen ainakin vielä hyvin kutsusta luokse (tai pillistä) ja otan kontaktia.

Tässä on nyt nää mun hienot housut

Tässä olen minä...



...ja tässä on emoni Dixi. Eikös me aleta näyttämään samoilta?


1 kommentti:

  1. Tervetuloa Leidin ikään :)
    Käyttäydytpäs hienosti - meidän Wiipottaja kulki kaikki lenkkinsä nenä maassa juoksuaikana, hajut vetivät puoleensa tosi paljon, ja sitten se oli ihan ylettömän hellyyden kipeä :) Nyt Wiima on jo 'normalisoitunut' taas :)
    Mutta jokin pentuhässäkkä jäi kyllä taakse näiden ekojen juoksujen myötä, vähän taisi tuo korvien välikin kypsyä juoksujen myötä :)

    PS: Vastasin muuten tuohon silmä-/korvajuttuun omalla sivullani.
    //Terhi

    VastaaPoista