maanantai 9. kesäkuuta 2014

Sulholassa

Muutama viikko sitten kasvattajani Ansku soitteli ja kertoi, että minulle tehtäisiin mahdollisesti seuraavista juoksuista pennut. Sulhasekseni valittiin hieno herra Iki-Wanhan Peninkuuluma "Nippe". Hän on luonteeltaan aika rauhallinen, mutta kyllä vauhtiakin löytyy. Nippe haukkuu vain tarvittaessa, niin kuin minäkin. Nipen lonkat ovat B/B, kyynärät 0/0, polvet 0/0 ja silmät ok. Minun lonkat ovat A/A, kyynärät 0/0, polvet 0/0 ja silmät ok.
  Minulla alkoivat juoksut 29.5.2014. Tapaaminen sulhaseni kanssa sovittiin lauantaille 7.6. Tämä oli vain "harjoituskerta" eli kokeiltiin, että onko oikea aika ja miten minulle ensikertalaiselle käy. Aluksi olin ihmeissäni, mutta lopulta astutus onnistui.
 Tänään 9.6. kävimme toisen kerran Nipen luona ja me molemmat olimme ihan tohkeissammme ja kun huomasimme toisemme minä aloin pitämään ihme ääntä, jota en ollut koskaan aikaisemmin pitänyt. Nippe alkoi haukkumaan ja kun pääsimme toistemme luokse ei mennyt kauaakaan, kun olimme jo yhdessä.
  Ultrassa käydään heinäkuun puolella ja siellä todetaan, että olenko kantava ja montako pentusta on tuloillaan. Laskettu aika on joko 9.8. tai 11.8. riippuen kummasta astuksesta tulee täysosuma. Kennelini nettisivuilta näkee kasvattajani kirjoittaman uutisen, osiosta "uutiset" Linkki: http://www.villi-joikhu.net/ Sulhaseni löydät lappalaiskoiragalleriasta tästä ja sukutaulun löydät tästä.
Iki-Wanhan Peninkuuluma "Nippe"





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti