torstai 21. marraskuuta 2013

Ohittelua ja pahoinvointia

En ole taas ehtinyt vähään aikaan kirjoitella kun on ollut kiireitä. Mutta siis olemme nyt olleet ohituskurssilla (ks. alempi postaus) kolme kertaa ja ohittelu on alkanut sujumaan jo tosi hyvin. Ekalla kerralla me siis ensin otettiin kontaktia ja sitten otettiin "häiriökoira" kauas kävelemään.
   Tokalla kerralla kaksi koirakkoa pyörivät kentän päädyissä omilla isoilla ympyröillään ja sitten ympyrää vaihdettiin. Meillä meni tosi hyvin! Katsoin koko ajan mammaa, että tulisiko namia ja aina, kun vilkaisin toista koiraa sain namin.
  Kolmannella kerralla teimme kadulla ohituksia. Olimme normaalilla tiellä, jonka molemmilla puolilla oli jalkakäytävä. Ensin käveltiin jalkakäytäviä pitkin ja ohitettiin toinen koirakko. Sitten kavensimme etäisyyttä ja sen jälkeen jäimme paikoillemme toista koirakkoa vastapäätä ja ohjaajat palkkasivat meitä. Kaikki koirat ohituskurssillamme ovat tosi nätisti. Lopuksi vielä kävelimme vierekkäin sillä tavalla, että ohjaajat olivat meidän koiruuksien välissä. Olin tosi kiltisti ja se sujui tosi hyvin! :)

Pahoittelemme kun tämä kuva on näin surkea, mutta kai tämä on parempi kuin ei mikään? :)

  Minulla on ollut tällä viikolla pahoinvointia. Toissa yönä neljän aikoihin minulle tuli hirveä hätä ja vinguin niin pitkään, että mamma heräsi. Sitten minut päästettiin ulos tekemään tarpeitani ja ihmiseni huomasivat, että minulla on ripulia. Olen niin siisti tyttö, että en missään nimessä tee mitään tarpeita sisälle. Menimme takaisin nukkumaan ja kuuden maissa minulle tuli taas hätä ja minä myös oksensin ulos. Ja oksensin vielä uudelleen noin klo 11. :( Nyt minulla on jo parempi olo, enkä ole tänään oksentanut. :)
  Lähden kohta neljännelle ohituskurssi kerralle. Katsotaan miten käy :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti