keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Syysloma ja ensilumi

Lähdin laumani kanssa viettämään syyslomaa Pohjois-Savoon. Matka tuntui minusta pitkältä, mutta kyllä minä jaksoin sen 8 tuntia autossa nukkua. Kun saavuimme illalla perille kävin vähän hepuloimassa sänkipellolla ja ajamassa fasaaneja ja muita pellolla liikuskelevia lintuja takaa.

 ^Läheisellä kentällä oli sirkus ja siellä oli ihka aito kameli. Eipä ihan joka lapinkoira ole kamelia nähnyt!

  Aamulla, kun heräsimme ulkona oli paljon lunta. Minä rakastan lunta! Hypin ja kieriskelin lumessa, se oli niin ihanaa! Ihmiset alkoivat rakentaa lumiukkoa, mutta minä olin sitä mieltä, että lumipallot on paljon hauskempi muussata tassulla, kun kasata päällekkäin.

Lumihepuli :D


  Pulkallakin laskettiin, mutta minä juoksin mieluummin vieressä, kun olisin ollut kyydissä. Täytin muuten tasan 1,5 vuotta. Paras lahjani oli tietenkin lumi!'
  Loman loppuessa jouduin taas tulla tänne etelään ja täällä ei ollut yhtään lunta :( Mamma sanoi, kun olimme Kuopiossa tulossa takaisin päin ja lumi oli vähentymässä, että "Kieriskele nyt siinä lumessa, kun et enään vähään aikaan sitä näe" Niimpä minä kieriskelin ja pitkään.
  Toivottavasti tännekkin tulee kohta lunta!




2 kommenttia:

  1. Nättejä kuvia Lumosta, erityisesti tuo viimeinen on ihana. Lumo näyttää nauttineen lumesta =) Laitapas menemään jokunen kuva Lumosta tuonne Lappalaisgalleriaankin (kuva-arkisto kaikista lappalaiskoirista), siellä on vasta Wiima näistä Lumipentusista :)
    http://www.lappalaiskoiragalleria.org/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumo nautti kyllä todella paljon lumesta! :) Juu, voin laitella sinnekkin kuvia :)

      Poista