sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Toko-kurssi osa 2

Tällä toisella kerralla kertasimme ensin viime kerralla harjoiteltuja asioita, eli perusasentoa, seuraamista ja luoksetuloa. Kun perusasento eli sivulle tulo meni niin hyvin se lisättiin luoksetuloon. Se meni tosi hyvin.
  Sitten kokeilimme estehyppyä ja tarkettia. Osasin sen hyvin, koska olimme harjoitelleet sitä jo aikaisemmin kotona.
  Tarketti eli jokin esim. muovipurkin kansi, jota minun oli tarkoitus koskea tassulla. Se ei mennyt niin hyvin, koska olimme kotona harjoitelleet koskettamaan liimalappua samalla tavalla, mutta tarkettiin en millään meinannut koskea tassulla vaan välttelin sitä. Kun tänään harjoittelimme muovipurkin kannella kotona osasin sen jo hyvin.
  Kouluttajakin mainitsi, että minusta näkee, että pidän tokosta ja tosiaankin pidän.

Estehyppyä

 ^Samalla kurssilla oli myös sattumalta siskoni Takku. Tässä kuvassa odotamme Takun kanssa omaa vuoroamme, Takku sidottuna auton peräkoukkuun ja minä tuolla takana puussa kiinni.
Minulla muuten alkoivat juoksut pari päivää sitte. Ne ovat vasta toiset. Ensimmäiset olivat tammikuussa, kun olin 9kk ja tokat vasta nyt syyskuussa, kun olen noin 1v 5kk.
  Pitää jännittää pääsenkö ensi viikolla tokoon, koska poikien keskittyminen kyllä herpaantuu kun saavun paikalle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti