perjantai 5. lokakuuta 2012

Lumo 5kk: Pentukouluilua, lampaita ja muuta kivaa ;D

Jiihaa! Täällä taas! Anteeksi, että en ole ehtinyt kirjoitella pitkään aikaan kun on ollut niin kiire.
  Olen käynyt laumani kanssa pentukoulussa. Siellä olen oppinut olemaan erittäin kiltti tyttö ja mikä parasta sain joka kerta leikkiä ihanien sisarusteni, eli Ukon ja Takun kanssa  :)
  Kävin myös Haltialan kotieläintilalla ja siellä sain paljon uusia ystäviä, nimittäin lampaita. Laumani ihmetteli, että mikä ihmeen paimenkoira minä olen kun nuolen lampaita!
  Olen saanut myös uuden koirakaverin., Berninpaimenkoira Liljan.. Vaikka olen yli kolme kertaa pienempi (painan nyt jo 14kg!) rökitin Liljan ihan mennen tullen :)


"Uusi kamuni :)"

"Mamman kanssa hanhijahdissa :D"

"Sisarukset pentukurssilla Lumo, Takku ja Ukko"

"Mä rakastan fudista <3"

"Veneilyä"


"Mä & Lilja"

"Mä & Unna"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti